Jak pomoci MAC adresy zjistit IP?

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Sobota Leden 20 21:26:52 CET 2007

- ja se neptal, ja jen nastinil moznost

- tise jsem doufal, ze nekdo veci znaly treba popise jak presne funguje
autodetekce zarizeni na siti (napr.SOHO routeru) a komunikace s nimi byt
maji statickou IP adresu z rozsahu "uplne mimo"

S par zarizenimi se mi povedl postup prave jak jsem psal - pres arp zadat
nejaky fake IP zaznam do cache a pak pres tuto IP komunikovat.

MP