Obnova dat na FAT32 z Linuxu

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Pondělí Leden 22 15:43:30 CET 2007

Dobry den,

>  	o nastroji na obnovu dat na FAT32 pro linux nevim, ale pokud tech
> souboru neni moc, da se to udelat i rucne v hex editoru. Na FATce se
> soubory mazou tim, ze se prvni pismeno nazvu nahradi znakem (HEX) E5.
> Pak tedy staci v hex editoru otevrit dane zarizeni (napr. hexddit /dev/hda1)
> a najit nazev dotycneho souboru a obnovit prvni znak a je hotovo.

Asi to nebude tak jednoduche. Kdysi jsem takhle obnovoval nejake fotky na
pametove karte a adresar pak sice vypadal dobre, ale z obrazku zustal bud jen
kousek nebo nic. Pak jsem zkusil na kartu (v puvodnim stavu obnovenem ze
zalohy) pouzit nejaky wokenni nastroj na obnovu a ten to zvladl obnovit
vsechno (i kdyz mu to pravda trvalo mnohem dyl nez moje rucni editace:-)).

	Martin