Re: OT: Jaké pøipojení na inet - adsl/wifi?

Michal Janda diskuse na jndm.net
Pondělí Leden 29 17:02:42 CET 2007

On 1/28/07, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:

> ADSL od radiokomunikací 512/128 má sice FUP 4GB, ale při jeho aktivaci
> mají
> rychlost 256/128 (budu mít tunel přes net6vpn - ssl port co patří do
> prioritních takže rychlost 64/64 se mě netýká), agregace 1:50. FUP:
> Týdenní
> interval 1GB - začátek v pátek v 0:00. To bude brzo pryč, ty 4GB udělám za
> měsíc přes pouhé GPRS :-D

V případě ADSL bych si buď připlatil a vzal si od ČRa ADSL Premium bez
limitu a nebo bych si vzal ADSL např. od GTS - tam je možné si případně
dokoupit limit pokud se vyčerpá.

Michal

--
ICQ - 132536462