Ovládání svobodných stříleček

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Červenec 7 00:27:02 CEST 2007

Zdravím, byl bych rád, kdyby mi někdo zkušený poradil s následujícím
problémem.
Jsa nepříliš zkušeným hráčem, nedělal jsem si s mnoha věcmi starosti a
nainstaloval si postupně Sauerbraten, Nexuiz, Tremolous, Warsow a Enemy
territory, abych si vyzkoušel pořádnou hru po síti. Ale ouha.
Zjistil jsem, že všechny výše uvedené s výjimkou Tremulous mají z mého
hlediska chybnou konfiguraci kláves pro pohyb. U těch několika
(komerčních) her, které jsem dosud hrál, jsem používal pro pohyb
kurzorové šipky dopředu-dozadu-vlevo-vpravo. Tzn. jsem postavu řídil
jako auto a myší jsem pouze mířil. Přísahám, že jsem snad nikdy nic
nepřenastavoval a toto považoval za standardní nastavení.
Co však tyto svobodné hry? Všechny kromě Tremulous mají levou a pravou
šipku jako ÚKROK DO STRANY a nelze to změnit! Jsou pro mě tímto
nehratelné. Prostě se potřebuju jakoby na místě otáčet a myší pouze
mířit, stejně tak když běžím kupředu, zase chci zatáčet šipkou, protože
myší mířím a nic jiného...
Proto bych rád zeptal zde zkušených pařanů, jestli lze tenhle problém
nějak vyřešit. Zkoumal jsem konfiguráky, ptal se i na Abclinuxu, ale
jediná rada, které se mi dostalo (kromě chytrých řečí, že mám popadnout
myš atd.) je, že se mám zkusit obrátit na vývojáře. Asi na to nakonec
dojde. Ale chtěl jsem vědět, jestli někdo nemá nějaký nápad, nebo jestli
tento problém už nevyřešil.
Díky všem.

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm)  2200MHz GNU/Linux