Re: Ovládání svobodných stříleček

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Neděle Červenec 8 09:56:32 CEST 2007

On Sat, 07 Jul 2007 00:27:02 +0200 honzarezna <honzarezna na seznam.cz> wrote:

[...]
> Jsa nepříliš zkušeným hráčem, nedělal jsem si s mnoha věcmi starosti
> a nainstaloval si postupně Sauerbraten, Nexuiz, Tremolous, Warsow
> a Enemy territory, abych si vyzkoušel pořádnou hru po síti. Ale
> ouha.
[...]
> Co však tyto svobodné hry? Všechny kromě Tremulous mají levou
> a pravou šipku jako ÚKROK DO STRANY a nelze to změnit! Jsou pro mě
> tímto nehratelné. Prostě se potřebuju jakoby na místě otáčet a myší
> pouze mířit, stejně tak když běžím kupředu, zase chci zatáčet
> šipkou, protože myší mířím a nic jiného...

Vo vsetkych tychto hrach plati: otacanie=mierenie. Preto nemozes
hovorit, ze mysou mieris a nic ineho; mysou sa aj otacas, ci chces ci
nechces. A ovladat rovnaku funkciu (otacanie/mierenie) dvoma roznymi
"klavesami" (mys a sipky) mi pride ako zbytocne plytvanie prstami. ;-)

Viem, ze kazdy mas svoj styl ovladania do ktoreho si "neda kecat" ale
mozno by nebolo zle to skusit aj s tym ukrokom namiesto otacania.

Robo

--
Robert Cernansky
E-mail: hslists2 na zoznam.sk