Ovládání svobodných stříleček

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Sobota Červenec 7 10:00:36 CEST 2007

honzarezna <honzarezna na seznam.cz> wrote:

> Co však tyto svobodné hry? Všechny kromě Tremulous mají levou a pravou
> šipku jako ÚKROK DO STRANY a nelze to změnit! Jsou pro mě tímto
> nehratelné. Prostě se potřebuju jakoby na místě otáčet a myší pouze
> mířit, stejně tak když běžím kupředu, zase chci zatáčet šipkou, protože
> myší mířím a nic jiného...
> Proto bych rád zeptal zde zkušených pařanů, jestli lze tenhle problém
> nějak vyřešit. Zkoumal jsem konfiguráky, ptal se i na Abclinuxu, ale
> jediná rada, které se mi dostalo (kromě chytrých řečí, že mám popadnout
> [...]

Tieto hry nehram, ale ak necitaju priamo X11 eventy, mohlo by pomoct docasne
pred spustenim si premapovat klavesnicu (xmodmap) a po ukonceni zase naspat
(t.j. namapovat na fyzicku sipku dolava tu klavesu, ktora toci dolava -
ak pravda taka existuje)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |