Sériová myš s kolečkem

Úterý Červenec 17 11:26:58 CEST 2007

On Sun, 8 Jul 2007, Petr Stetiar wrote:

> Osobne bych to pro takovou jednorazovku zbastlil bez konektoru, rozebral
> mys a vyvedl Rx, Tx, zem primo na PC konektor :-D Teda pokud ta mys
> nepouziva vice signalu, to bych to posledni zajiskreni v RS232 konektoru
> asi neriskoval.

Dobrá rada! Nět myši, nět kompjůtěra -- nět probléma! ;)

Zkusil jsem z doporučené wikiknihy trochu jiný postup: myš jsem připojil
k jinému počítači, ten jsem propojil s wokenicemi null modemovým kabelem
(ciscový rollover kabel + dvě redukce na DE-9) a v softwarově jsem myš
spojil s tím null modemem.

Ovšem nastalo velké překvapení: myš myšovala, ale kolečko nekolečkovalo. A
v zachycené komunikaci jsem opravdu neviděl nic, co by vypadalo jako pokus
aktivovat kolečkovací funkci. Jediná trochu zvláštní věc byla to, že po
připojení myši to přečetlo dva znaky jejího pozdravu ("MZ"), znova jí to
resetovalo, a pak to teprve přečetlo pozdrav celý a dál normálně
komunikovalo.

Pro kontrolu jsem myš několikrát zkusil odpojit a různě zapojovat přímo
a nepřímo a přímo vždycky kolečkovala a nepřímo nikdy nekolečkovala.

Tak nevím.

> Nebo taky dalsi moznost(mozna rychlejsi) je dissasm toho driveru.

Asi to budu muset zkusit.

V každém případě díky za rady.