Debian a zmena architektury "za jazdy"

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Středa Červenec 11 22:55:05 CEST 2007

Zdravim,
prednedavnom sa mi stala neprijemnost a moja starucka P4 zhorela aj s
doskou a tak som v rychlosti kupil prvu schodnu variantu a to opat P4
tentokrat ale uz 64bit. To je vsak vedlajsie.
Na povodnom stroji som prevadzkoval Debian (testing) i386 a kedze HDD si
to neodniesol (Boze diky), tak som ho zalozil do tejto novej zostavy,
kde s prehladom funguje dalej.
Teraz uz ale kompletne k veci. Dostal som sialeny napad, trochu
poexperimentovat a skusit tento i386 system "za jazdy" preklopit na
amd64. Za jazdy rozumejte: Vo velkych uvodzovkach "aptitude upgrade",
cize nechcel by som na novo spustat instalacny proces systemu od nuly.
Trochu som sa vrtal a hladal v konfigurakoch a taktiez som pogooglil co
sa dalo, ale na nic poriadne som neprisiel.
Takze otazka znie: Nepokusam sa o nieco "prakticky takmer nemozne"?
Alebo skusali ste nieco podobne? Skuste ma nakopnut spravnym smerom.

S pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic