Debian a zmena architektury "za jazdy"

Ludek Bartek bar na fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:59:47 CEST 2007

Dobry den,
nikdy jsem tuhle akci nezkousel, takze to neni empiricky potvrzeno, ale
osobne si myslim,
ze bude problem v okamziku, kdy uz budou upgradnuty knihovny na 64b.,
ale jadro pred rebootem
bude jeste 32b. (on by se pak nemusel totiz ani ten reboot povest).
Dalsi problem muzou byt pripadny
32b. aplikace/knihovny, ke kterym pripadne nebude 64b. ekvivalent,
pripadne se tento ekvivalent
nenainstaluje.

Osobne bych radsi doporucil reinstalaci. I kdyz zkusit to muzete, pokud
Vas netlaci cas. Nic horsiho,
jak reinstalace by Vas potkat nemelo.

Ludek Bartek