Debian a zmena architektury "za jazdy"

Petr Janda janda na netbox.cz
Čtvrtek Červenec 12 12:45:00 CEST 2007

Dobry den,
take jsem nic podobneho nezkousel, ale provozoval jsem
system s casti aplikaci 32bit a casti 64bit.
Takze bych zkusil neco ve smyslu
- zalohovat
- zmena jadra na 64bit s podporou 32bit aplikaci
- prestane pravdepodobne fungovat cast aplikaci, co je
  sprazena primo s jadrem (ja mel problem s ipac-ng, ale uz je to
  nejakou dobu zpet)
- postupny upgrade, pokud vim, tak debian by mel mit neco jako /lib64,
  takze by melo byt mozne mit 32 i 64 bit knihovny paralelne, otazkou
  zustava co na to linker
- zjistite, ze nektere aplikace jako 64bit proste nejsou, nebo
  nefunguji, takze neco zkompilujete
- no a az se to cele pokazi, tak to nainstalujete jako 64bit a data
  obnovite ze zalohy :-)

	S pozdravem

				Petr Janda
--