Ovládání svobodných stříleček

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Červenec 14 20:58:15 CEST 2007

Ano, tohle nastavení znám, taky ho můžu dobře použít a ty kurzorové
šipky byly nejčastěji jako druhotná volba. Ale v těch hrách, co jsem
zmiňoval jako problematické, jaksi chybí nikoliv ty klávesy, ale vlastně
ten "pohyb". Napsal jsem to původně dost nepřesně, takže otázka nezní,
jaké klávesy jdou použít, ale jestli tyto hry mají pohyb otočení "turn
left, turn right", jako mají ty komerční hry. Obávám se, že tady je to
zvíře zakopané, vývojáři to prostě asi pojali jinak, než by třeba mně
vyhovovalo...

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm)  2200MHz GNU/Linux