RE: Ovládání svobodných stříleček

David Michal dmichal na altien.com
Pondělí Červenec 9 12:02:02 CEST 2007

> U těch několika
> (komerčních) her, které jsem dosud hrál, jsem používal pro pohyb
> kurzorové šipky dopředu-dozadu-vlevo-vpravo. Tzn. jsem postavu řídil
> jako auto a myší jsem pouze mířil. Přísahám, že jsem snad nikdy nic
> nepřenastavoval a toto považoval za standardní nastavení.

Ja nevim jak to maji ty uvedene hry, nezkousel jsem je. Ale osobne za standardni povazuji ovladni pomoci A,S,D,W pro pohyb a Q,E,Z,X,C,R pro dalsi akce (nahoru, dolu, poklek, reload.....). A mys je pak na mireni, strileni, zamerovani a koleso pro vymenu zbrani. To povazuji za standard ja. :) A mam pocit ze wetsina her je takto nastavena jako default. Plus maji kurzorove sipky pro pohyb jako secondary keys. Zkus to pomoci tehle klaves.
David