Dorucovani mailu z lokalniho SMTP na Hotmail

Petr Cacka petr.cacka na dankovice.net
Úterý Červenec 17 10:00:07 CEST 2007

Nespadne ani do spam folderu, proste zmizi... Pokud se ale jedna o odpoved
na mail odeslany z hotmail, tak se doruci normalne do prijate posty...
To co jsem nasel na netu, tak se jedna o spam filter, o kterem ale nikdo
nevi, co vsechno kontroluje. Diskuze o tom je treba na
http://www.dslreports.com/forum/remark,9075459~mode=flat
kde je i jakasi konverzace s nekym z hotmailu, ale bez vysledku.

Kdyz jsem procital FAQ co se tyce SPF, tak je tam jedna otazka primo o
hotmailu
http://www.openspf.org/FAQ/Hotmail_and_SPF
kde se pise, ze hotmail pouziva SenderID...
Vyzkousel bych SPF, ale jak jsem psal - nespravuji DNS servery pro svou
domenu, tj. musim zadat registratora, proto bych radeji mel nejake
odzkousene reseni, o ktere bych pozadal "najednou"
Petr

On Tue, 17 Jul 2007 00:18:21 +0200, "Miroslav Pragl"
<lists.subscriber na pragl.cz> wrote:
> Spadne mail do spam folderu na hotmailu nebo se VUBEC nedoruci?
> Pridanim SPF zaznamu (je to v podstate TXT zaznam, neco jako napr.
"v=spf1