Dorucovani mailu z lokalniho SMTP na Hotmail

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Červenec 17 16:09:21 CEST 2007

Petr Cacka wrote:
> Kdyz jsem procital FAQ co se tyce SPF, tak je tam jedna otazka primo o
> hotmailu
> http://www.openspf.org/FAQ/Hotmail_and_SPF
> kde se pise, ze hotmail pouziva SenderID...
> Vyzkousel bych SPF, ale jak jsem psal - nespravuji DNS servery pro
> svou domenu, tj. musim zadat registratora, proto bych radeji mel
> nejake odzkousene reseni, o ktere bych pozadal "najednou"
> Petr

A kdyz se podivate do hlavicky mailu, ktery je jako odpoved na zpravu z
hotmailu? Treba je tam nejaky "X-neco" identifikator a mohl byste zkusit ho
tam umele pridavat, pokud bude prijemcem Hotmail.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz