vga -> tv rgb scart

Miroslav Vašek vasek na hbnet.cz
Středa Červenec 25 21:03:33 CEST 2007

On 7/25/07, Robert Svoboda <r080 na atlas.cz> wrote:

> Zdravim,
>
> dle tohoto navodu
> http://www.root.cz/clanky/televize-jako-rgb-monitor-v-xfree86/
> jsem si postavil "zjednodusenou verzi"
> (http://www.root.cz/data/rgb/rgbc.png) kabelu na propojeni VGA
> vystupu meho notebooku na RGB SCART v televizi.
>
> Bohuzel, na televizi se mi nepodarilo ziskat ani naznak
> neceho co by pripominalo obraz.
>
> Muj notebook je IBM Thinkpad R40 s grafickou kartou ATI Radeon
> 7500.
>
> Ma nekdo s touto konfiguraci zkusenosti? Nebo nejakou radu co
> dal vyzkouset?

DD,

- nektere starsi TV vubec nemivaly zapojeny RGB piny ve SCARTu, takze prvne
zkontrolujte toto pokud si tim nejste jisty.
- ja osobne sem to testoval tak, ze jsem spojil vsechny (R-G-B-Hsync-Vsync)
piny
a vysledek jsem poslal na  CompositeVideo pin SCARTu a davalo to mizerny
cernobily obraz (moje 3 karty to rozhodne vydrzely).
-pokud horni dva predpoklady plati, tak je problem vetsinou nekde v Blanking
signalu,
napr. muj Panasonic podle napeti prepina mezi Composite-SVideo-RGB
interpretaci
SCARTu viz http://pinouts.ru/Home/Scart_pinout.shtml.

Jinak na R7500 v Acer TravelMate 420 mi atitvout chodil..

--
Miroslav Vasek
miroslav.vasek na gmail.com

Diky