vga -> tv rgb scart

Robert Svoboda r080 na atlas.cz
Středa Červenec 25 21:56:10 CEST 2007

* Miroslav Vašek <vasek na hbnet.cz> [2007-07-25 21:30]:

[...]

> - nektere starsi TV vubec nemivaly zapojeny RGB piny ve
> SCARTu, takze prvne zkontrolujte toto pokud si tim nejste
> jisty.

Tohle je par mesicu stara televize Philips 32PW9551/12, popis
napriklad tady:
http://www.videoexpert.cz/klasicke-televizory-16-9-sirokouhle/philips-32pw9551-cineos

Rozebirat to nebudu, ale pokud je mi znamo, slo by to asi
vyzkouset pripojenim DVD prehravace...

> - ja osobne sem to testoval tak, ze jsem spojil vsechny
> (R-G-B-Hsync-Vsync) piny a vysledek jsem poslal na
> CompositeVideo pin SCARTu a davalo to mizerny cernobily
> obraz (moje 3 karty to rozhodne vydrzely).

Nejsem si jisty zda rozumim. Mam natvrdo spojit popsane
vystupy z graficke karty a pripojit je na ten kompozitni
scart?

> -pokud horni dva predpoklady plati, tak je problem vetsinou
> nekde v Blanking signalu, napr. muj Panasonic podle napeti
> prepina mezi Composite-SVideo-RGB interpretaci SCARTu viz
> http://pinouts.ru/Home/Scart_pinout.shtml.

Diky, tohle jsem nevedel, vyzkousim co nejdriv.

> Jinak na R7500 v Acer TravelMate 420 mi atitvout chodil..

Delal jsem s tim ruzne harakiri, bezuspesne.

Diky.

Robert