vga -> tv rgb scart

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Červenec 26 03:08:35 CEST 2007

Robert Svoboda wrote:

> Nejsem si jisty zda rozumim. Mam natvrdo spojit popsane
> vystupy z graficke karty a pripojit je na ten kompozitni
> scart?

No pro jistotu bych to propojil pres odpory 100 Ohm. Tim nemuzete nic zkazit
ale muzete zabranit pripadnemu poskozeni graficke karty.
Tedy na kazdy drat z VGA dat 100Ohm odpor, ty na konci vsechny spojit a
pripojit na CompositeVideo.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz