co za filesystem na flash

"Motyčka Jiří Mgr." jiri.motycka na vces.cz
Čtvrtek Červenec 26 09:30:40 CEST 2007

Ja mam velmi dobre zkusenosti s distribuci Devil-Linux.
(www.devil-linux.org)
Mam sice na systemovem flashdiku ext2 + grub, ale pokud si pohrajete se
syslinuxem, neni problem ho provozovat i na vfat.
System potrebuje jeste oddil (nebo dalsi fyzicky disk) na ulozeni
konfigurace systemu a tem je defaultne vfat.

S pozdravem, Jiri Motycka