vga -> tv rgb scart

Robert Svoboda r080 na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 26 09:51:48 CEST 2007

* Miroslav Vašek <vasek na hbnet.cz> [2007-07-26 07:00]:

[...]

> Vzhledem k tomu, ze mate sirokouhlou TV vas bude zrejme
> jeste zajimat pin c. 8 ktery prepina mezi 4:3 a 16:9
> zobrazenim.

Tohle asi neovlivni to, abych videl alespon nejaky obraz,
takze to zatim necham spat a budu resit az neco uvidim, ale
diky.

> Pokud mate voltmetr, zmerte napeti na Blanking vetvi - melo
> by byt cca 3V, nektere karty maji mekke vystupy, tak je
> potreba si pomoci treba knoflikovou baterii.

A tady to zacina byt zajimave, nameril jsem tam 4.5V. Kdyz
jsem jen tak zkusil merit stridavy, vyskocilo to na 9V.
Procital jsem diskusi k tomu clanku na root-u a nasel tam
nekoho s podobnym problemem:
http://www.root.cz/clanky/televize-jako-rgb-monitor-v-xfree86/nazory/10411/vlakno/#o10411

navic mam taky merak za 200,- :)

Zkusim ten Blanking pripojit na dve tuzkovky, tak jak tam pan
Brabec radi...

> Zejmena na 100Hz TV je to ostre jako britva, skoda jen, ze
> spousta programu si nejak nerozumi s tak malym rozlisenim
> :-(

jde mi temer vyhradne o video (asi mythtv...)

Robert