vga -> tv rgb scart

Miroslav Vašek vasek na hbnet.cz
Čtvrtek Červenec 26 06:58:17 CEST 2007

On 7/25/07, Robert Svoboda <r080 na atlas.cz> wrote:

> * Miroslav Vašek <vasek na hbnet.cz> [2007-07-25 21:30]:
>
> [...]
>
> Tohle je par mesicu stara televize Philips 32PW9551/12, popis
> napriklad tady:
>
> http://www.videoexpert.cz/klasicke-televizory-16-9-sirokouhle/philips-32pw9551-cineos
>
> Rozebirat to nebudu, ale pokud je mi znamo, slo by to asi
> vyzkouset pripojenim DVD prehravace...

Tak nejak jsem to myslel.

> - ja osobne sem to testoval tak, ze jsem spojil vsechny
>
> Nejsem si jisty zda rozumim. Mam natvrdo spojit popsane
> vystupy z graficke karty a pripojit je na ten kompozitni
> scart?

Vim, ze to neni uplne idealni zapojeni, ale ano, natvrdo spojit a ten jeden
vysledny
signal poslat na CompositeVideo.

> -pokud horni dva predpoklady plati, tak je problem vetsinou
>
> Diky, tohle jsem nevedel, vyzkousim co nejdriv.

Vzhledem k tomu, ze mate sirokouhlou TV vas bude zrejme jeste zajimat
pin c. 8 ktery prepina mezi 4:3 a 16:9 zobrazenim.

Pokud mate voltmetr, zmerte napeti na Blanking vetvi - melo by byt cca 3V,
nektere karty maji mekke vystupy, tak je potreba si pomoci treba knoflikovou
baterii.

> Delal jsem s tim ruzne harakiri, bezuspesne.

Ono tohle dava stejne podstatne lepsi obraz. Zejmena na 100Hz TV je to ostre
jako britva, skoda jen, ze spousta programu si nejak nerozumi s tak malym
rozlisenim :-(

Diky.