migrace qmail->postfix

Michal Krajcirovic konference na kraja.net
Sobota Červenec 28 10:09:55 CEST 2007

Hezkého dne přeji,
Používáme aktuálně na serveru qmail, bez autorizace přes mysql.
Vzhledem k tomu že nejsem moc spokojen se složitostí konfigurace atd.
jsem se rozhodl k přechodu na postfix. Instalace postfixu podle
http://howtoforge.net/virtual_users_and_domains_with_postfix_debian_etch
bude celkem pohodová i s autorizací přes mysql.
Otázka ovšem přichází ohledně provedení té migrace.
V qmailu je cca 300 domén, takže jakákoli "ruční" migrace mailů ve
schránkách i samotných schránek nepřichází v úvahu. Je nezbytné zachovat
hesla schránek, ty se v plaintextu vypisují při příkazu vuserinfo
user na example.com. Také je potřeba přemigrovat maily co jsou ve
schránkách, protože někteří používají imap.

Technicky by to neměl být problém dělat celé na novém serveru a potom
jenom prohodit stroje.

Poradí mi někdo nějaké jednoduché řešení, jak to provést?

--
Michal Krajcirovic | KRAJA.cz webhosting
http://konference.kraja.cz/ | konference pro vymenu odkazu