ffmpeg a automatické aspect ratio?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pondělí Červenec 30 15:05:57 CEST 2007

On Mon, Jul 30, 2007 at 11:45:27AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> jak na ffmpeg, aby automaticky zachoval aspect ratio při převodu na mpeg a
> abych ho nemusel explicitně určit?
>
> ffmpeg -i vstup.avi -target pal-svcd -b 800 -bt 500 -ab 160 vystup.mpg
>
> Tohle udělá 4:3 ikdyž vstup je 16:9
>
> Děkuji, JL.

jako prvni vec doporucuji upgradovat na posledni vyvojovou verzi. Ze
pouzivate neco historickeho usuzuji z toho, ze bitraty uvadite
v kilobitech (u nove je to v b nebo je treba psat `k').

Ffmpeg jde proste porad tak dopredu, ze se vyvojari radsi ani nepokousi
delat releases. Doporucuji udelat checkout
z svn://svn.mplayerhq.hu/ffmpeg/trunk (viz http://ffmpeg.mplayerhq.hu/)

Mozna u vasi verze ffmpeg jeste -taget pal-... zahrnoval to 4:3 aspect.

Schvalne jsem udelal update na posledni revizi 9832 a tam to ve zdrojaku
videt neni (ze by se z target vyvozoval aspect ratio).

Pokud se zeptate na ffmpeg listu na neco, tak jako prvni bude protidotaz
jestli mate prlozenou dostatecne posledni verzi :-).
--
Zito