jak dostat z disku konsistentni LVM snapshot

Pátek Červen 1 22:08:09 CEST 2007

On Fri, 1 Jun 2007, Martin Kraus wrote:

> ovsem doufal jsem, ze korektni uzavreni souboru se provede pres neco
> jako close() a zhavarovany(i napr. timeout) proces toto neprovede.

Bojím se, že např. přes SMB/CIFS se stane to, že klientský počítač pošle
serveru příkaz "CLOSE" a server nemá možnost zjistit, jestli je to z toho
důvodu, že proces soubor zavřel explicitně, nebo že proces uhynul (nemluvě
o možnosti, že proces může skončit korektně i bez explicitního uzavření
procesu). Poznáte akorát to, když chcípne celý klientský počítač.