Automatické spouštění WiFi na USB pod SuSE

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Sobota Červen 2 10:30:18 CEST 2007

Zdxravím!

Dospěl jsem k takovému zádrhelu - mám tu PC s WiFi na USB. USB zařízení
mělo svůj vlastní modul, který jsem skompiloval a chodí. Když jej ručně
(i automaticky při bootu) zavedu a provedu vše obvyklé (tedy ifconfig
up, iwconfig essid xxxxxx, ifconfig add xxx.xxx.xxx.xxx netmask, route
add...) tak všechno chodí pěkně. Když ale toto zařízení přidám pomocí
Yastu do normální konfigurace, tak se systém při startu pokouší wifi
nahodit, ale iwconfig se vzpírá, že "interface is not up" (modul, je v
paměti a stačí prostě "jen to zařízení nahodit a zkonfigurovat").

Nesetkal se někdo s tímto problémem?

Díky za každou radu!

IH