Automatické spouštění WiFi na USB pod SuSE

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Červen 2 13:16:53 CEST 2007

On Sat, Jun 02, 2007 at 10:30:18AM +0200, Ivo (Bear) Hanuska wrote:
> Zdxravím!
>
> Dospěl jsem k takovému zádrhelu - mám tu PC s WiFi na USB. USB zařízení
> mělo svůj vlastní modul, který jsem skompiloval a chodí. Když jej ručně
> (i automaticky při bootu) zavedu a provedu vše obvyklé (tedy ifconfig
> up, iwconfig essid xxxxxx, ifconfig add xxx.xxx.xxx.xxx netmask, route
> add...) tak všechno chodí pěkně. Když ale toto zařízení přidám pomocí
> Yastu do normální konfigurace, tak se systém při startu pokouší wifi
> nahodit, ale iwconfig se vzpírá, že "interface is not up" (modul, je v
> [...]

ja na debianu mam problem, ze se me nenahazuje iterface na UP, takze me take
wifi nefungovala. resil jsem to pridanim nasledujiciho do configurace udevd:

NAME=="ath*", RUN+="/bin/sleep 1;/sbin/ip link set %k up;"

mk