Misto na disku...df hlasi plno a du nevi proc.

David Michal dmichal na altien.com
Čtvrtek Červen 7 00:46:34 CEST 2007

> /dev/sda3 jste odmontovavat nemusel.
Tot pravda to jsem nemusel.

> Problem je zpusoben tim, ze vmware si prasacky vytvori cosi v /tmp a
> hned
> to po sobe "maze". Je to videt v /proc/<PID>/fd/
Trosku jsem v tom patral a vmware si tam vytvari odkladiste pro RAM
virtualnich masin. Pak to po sobe smaze, ale necha si je otevrene, takze
misto na disku se neuvolni. Takze moje puvodni idea udelat si partition
pro system s ext3 a partition pro soubory virtualnich masin s XFS je
momentalne pase. Leda bych I /tmp udelal jako special partition. Ale asi
radeji pockam na novou verzi Vmware, snad to tam bude opravene.

> A co je horsi, podle dokumentace by vmware nemel ignorovat promennou
> TMPDIR, no vesele ji ignoruje :-(
Jj presne tak.

> Z.K.

David