Misto na disku...df hlasi plno a du nevi proc.

Pavel Benisek pavel.benisek na 3dgrafika.cz
Úterý Červen 12 09:58:55 CEST 2007

... nebo si zatim vytvor symlink pro tmp do particie urcene pro vmware. Tim
zabijes dve mouchy jednou ranou. Nedojde ti misto na / a muzes pouzivat
vmware i nez bude nova verze.

Pavel