Stara binarka na FC5

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červen 8 11:47:29 CEST 2007

Hana Skoumalova napsal(a):
> Dobrý den,
>
> potřebovala bych poradit, jak spustit starou binárku na Fedoře 5.
>
> ~> file infl
> infl: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV),
> dynamically linked (uses shared libs), stripped
> ~> ldd infl
> /usr/bin/ldd: ./infl: /lib/ld-linux.so.1: bad ELF interpreter: No such
> file or directory
>
> Pátrala jsem po něčem jako [g]libc-compat, ale takový balík zřejmě

Ale existují už od verze RH6 až po FC7

Takže najít a nainstalovat.

http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-gcc-32-3.2.3-55.fc5.i386.rpm
http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-libgcc-296-2.96-135.i386.rpm
http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-libstdc++-296-2.96-135.i386.rpm
http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-libstdc++-33-3.2.3-55.fc5.i386.rpm

Aspoň mě po tomhle starší binárky fungovaly a pokud jsem potřeboval
ještě starší knihovny tak jsem balícky compat instaloval i ze starších
distribucí.

PS. Už je Fedora 7 :-)

> neexistuje. Je nějaký způsob, jak tuhle starou binárku spustit? Zdrojáky
> jsou bohužel nedostupné.
>
> Hanka Skoumalová

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Když se člověk žení, je konec všemu. Žárlivá náklonnost ženy, ona
podezřívavá, nepokojná a tělesná náklonnost nestrpí vedle sebe vroucné a
vřelé příchylnosti, oné příchylnosti ducha, srdce a důvěry, jež existuje
mezi dvěma muži.
		-- Maupassant