Stara binarka na FC5

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Červen 8 12:59:17 CEST 2007

Petr Šobáň wrote:

> Ale existují už od verze RH6 až po FC7
>
> Takže najít a nainstalovat.
>
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-gcc-32-3.2.3-55.fc5.i386.rpm
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-libgcc-296-2.96-135.i386.rpm
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-libstdc++-296-2.96-135.i386.rpm
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/5/i386/os/Fedora/RPMS/compat-libstdc++-33-3.2.3-55.fc5.i386.rpm

Tohle všechno tam mám. Schválně jsem ty svoje dvě RPM-ka odinstalovala,
abych se ujistila, že to nezpůsobovala jenom ta "preloadnutá" knihovna.
Nejdřív byly stížnosti na to, že nemá ld-linux.so.1, potom že nemůže
najít libc.so.5. Takže ty compat-balíky nestačí.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical