Stara binarka na FC5

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červen 8 16:20:54 CEST 2007

Hana Skoumalova napsal(a):

> Tohle všechno tam mám. Schválně jsem ty svoje dvě RPM-ka odinstalovala,
> abych se ujistila, že to nezpůsobovala jenom ta "preloadnutá" knihovna.
> Nejdřív byly stížnosti na to, že nemá ld-linux.so.1, potom že nemůže
> najít libc.so.5. Takže ty compat-balíky nestačí.
>
> Hanka

Tak potom doinstalovat starší :-)

ftp://archive.download.redhat.com/pub/redhat/linux/7.3/en/os/i386/RedHat/RPMS/compat-glibc-6.2-2.1.3.2.i386.rpm

Atd.....

prostě ze starších distribucí doinstalovat potřebné knihovny.

Těžko můžu vědět jaký program spouštíte - pro jakou verzi byl přeložen.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Tri ostré hvizdy
do každej izby!
		-- Vodňanský a Skoumal