Cestina v phpmyadmin, mysql

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Červen 13 11:37:32 CEST 2007

Dobry den,,
snazim se nainstalovat novy server, SUSE SLES 10, MySQL: 5.0.18,
phpMyAdmin - 2.10.1

Phpmyadmin pise normalne cesky.  Ze stareho serveru chtela vyexportovat
tabulky (iso-latin-2) a naimportovat na novy v utf-8 pres phpmyadmin .
Mam vlastni php stranky na zobrazovani dat, ktere jsem prevedla na
utf-8, a obsah databaze naimportovane pres phpmyadmin se nezobrazoval
spravne. Ani v phpmyadminu se obsah tabulek nezobrazoval spravne cesky.

Kdyz jsem naimportovala do mysql tabulku pomoci prikazove radky (predtim
prevedla na utf-8), moje stranky zobrazuji vse dobre, ale phpmyadmin
ukazuje porad osklivosti misto pismen s diakritikou. (Kazde pismeno,
ktere ma mit carku nebo hacek se zobrazi jako 2 znaky, prvni je A s
nejakym znaminkem a pak neco dalsiho).

Rada bych to uvedla do poradku, ale nevim jak, google mi nepomaha.

# Znaková sada v MySQL: * UTF-8 Unicode (utf8), ve zdrojovem kodu
phpmyadmina je charset=utf-8 nastaven v kazdem ramu  *

mysql> SHOW VARIABLES LIKE 'character_set_system';
| Variable_name        | Value |
| character_set_system | utf8  |

Nevim, co jeste zkontrolovat nebo nastavit, diky za kazdou radu

--Katerina Bubenickova