Jak stahnout ftp rekurzivne vcetne hidden souboru

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Středa Červen 13 12:03:06 CEST 2007

On 6/12/07, Pavel Lisý <pali na tmapy.cz> wrote:
> Zdar
>
> narazil jsem na takovou hloupost. Chci stahnout z jineho stroje v siti
> celou strukturu adresaru. Pouzivam k tomu wget, ale mam drobne problemy.
>
> Pres http to tam vsude nahazi index.html v mnoha verzich (presto ze tam
> fyzicky nejsou), to mu asi podhodi apache. Proto jsem to chtel protlacit
> pres ftp, ale wget mi nestahne soubory s teckou:
> .bashrc, .mc/ini, ...
>
> Nemohu nikde najit, jestli lze wget presvedcit, aby stahl i soubory a
> adresare zacinajici teckou.
>
> Nenarazil jste na to nekdo? Nepodarilo se vam to nejak vyresit?

Ide to cez curl aj wget.
Vid man. Mozno --mirror, mozno nejaka zlozitejsia kombinacia options,
nemam to pri sebe, ani v hlave, tiez mi to chvilku trvalo, ale islo to
bez problemov. Skuste aj "curl". Pouzivam combo curl/wget - co
nedokaze 1 (alebo ja s nim), dokaze druhy. Este sa mi nestalo, aby som
nestiahol nieco, co som potreboval ;)

--
Jan Kunder