Jak stahnout ftp rekurzivne vcetne hidden souboru

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červen 13 21:32:52 CEST 2007

Jan Kunder píše v St 13. 06. 2007 v 12:03 +0200:

> Ide to cez curl aj wget.
man jsem pročetl u obou.
curl nemá vůbec rekurzivní stahování, nebo jsem to alespoň neobjevil
wget --mirror soubory začínající tečkou ignoruje, alespoň mě.

> Vid man. Mozno --mirror, mozno nejaka zlozitejsia kombinacia options,
> nemam to pri sebe, ani v hlave, tiez mi to chvilku trvalo, ale islo to
> bez problemov.
nemohl byste si vzpomenout? Opravdu to stahne i soubory/adresáře
začínající tečkou?

> Skuste aj "curl". Pouzivam combo curl/wget - co
> nedokaze 1 (alebo ja s nim), dokaze druhy. Este sa mi nestalo, aby som
> nestiahol nieco, co som potreboval ;)
Pomocí napsaného skriptu bych to asi také stáhl, ale chci to nějak
automaticky, ne ručně.

Pavel