Vícevláknový Linux a podpora v aplikacích?

Ctirad Fertr c.fertr na volny.cz
Středa Červen 13 13:52:42 CEST 2007

Dne středa 13 červen 2007 13:15 Jan Kunder napsal(a):
> BTW: E6600 sa oplati kupit uz aj preto, lebo samotny "core" ma brutus
> vykon aj v starej ST aplikacii - proste AMD, ani P4 sa nechytaju. Vid
> testy.

Které testy? Byl by nějaký link? Uporozňuju, že mě zajímají real life testy v
linuxu jako je rychlost kompilace a běh některých výkonově kritických úloh a
nikoliv nějaký syntetický winklikátor, co šmahem porovnává rychlost běhu
genericky zkompilované aplikace s její ručně optimalizovanou verzí pro SSE3.

> No CPU flame, ale kto ma par tisic, tak dualcore intel (hoci aj E4xyz)
> dnes nema konkurenciu (som zaryty AMDckar).

Já nejsem zarytý AMDčkař, v současné době na mých počítačích vede intel v
poměru 2:1 a to AMD v dohledné době asi taky nahradím intelem, ale zatím
vyčkávám, protože ať koukám jak koukám, tak zmiňovanou E4xxx převálcuje ve
většině testů kdejaké ultralevné X2, o E2xxx nemluvě. Kupovat CPU za 7000 a
víc Kč bez DPH a pak ho ještě taktovat, abych mohl machrovat, že mám výkon
alespoň o pár desítek % větší než CPU za pár korun, nehodlám.

Ctirad