Vícevláknový Linux a podpora v aplikacích?

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Středa Červen 13 15:36:29 CEST 2007

Ctirad Fertr wrote:
> Já nejsem zarytý AMDčkař, v současné době na mých počítačích vede intel v
> poměru 2:1 a to AMD v dohledné době asi taky nahradím intelem, ale zatím
> vyčkávám, protože ať koukám jak koukám, tak zmiňovanou E4xxx převálcuje ve
> většině testů kdejaké ultralevné X2, o E2xxx nemluvě. Kupovat CPU za 7000 a
> víc Kč bez DPH a pak ho ještě taktovat, abych mohl machrovat, že mám výkon
> alespoň o pár desítek % větší než CPU za pár korun, nehodlám.

E4300 stoji cca 3 tisice, vykonove je na tom myslim zhruba stejne, jako
stejne drahe Athlony, zadne valcovani ani na jednu stranu.

Jo, a real-life testy - ve Fluentu (CFD software, my pouzivame vypocty s
jednoduchou presnosti) je 7 jader Intel X5355 o dve hodiny rychlejsi,
nez 22 CPU Intel Itanium2 1.5GHz (16.6hod Core2, 18.9hod Itanium).
Nastaveni (optimalizace MPI komunikace) jeste zvyhodnovalo Itania. Ale
ze je Vam ten real-life test k nicemu, ze? :-)

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klíma
Mail: tosuja na tosuja.info