Vícevláknový Linux a podpora v aplikacích?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červen 13 15:35:47 CEST 2007

On Wed, Jun 13, 2007 at 01:16:40PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Tak na tom zminenem dvojCPU ctyrjadre s odpovidajicim datastorem
> (davajicim 180MB/s - viz hdparm) je to jadro hotove za 30s, no rekneme do
> minuty urcite i s modulama a reinstalaci lila...:-) (4GiB RAM z toho 1GiB je
> celou dobu pouze ve filecache)

Zdalo se mi zbytecne sem psat, ze zalezi na konfigu. Evidentne to
zbytecne nebylo. Pouzivam mirne upraveny distribucni od Debianu dostupny
na http://dada.panelnet.cz/download/2.6.21.5.cfg. Docela by me zajimal
vysledek na vyse uvedenem stroji.
Ted jsem kompiloval 2.6.21.5 na dualcore turion 2GHz s parametrem -j3.
Hdparm dava na sda 37.36 MB/sec, ram 1GHz. cpufreq je nastaven na max.

-- Dalibor Straka