2*24" LCD - vas nazor?

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Červen 13 15:25:03 CEST 2007

Mám 3x 19" LCD, problémy žádné.
> 1. Nejake rady, varovania, hinty?

Nepodařilo se mi rozchodit nějakou novou kartu Nvidia a současně Matrox
G200 do PCI, takže
teď mám 2x Matrox z toho 1x G550 a 1x G200.
Spojeno v Xineramě, jeden monitor pro psaní zdrojů, druhý náhled a třetí
email klient, ICQ atd atd.
> 2.
> Aku (pasivnu/heat-pipe pasivnu) VGA odporucite? 3D vykon sa
> nepozaduje, H264/MPEGx potesi, nemusi byt. Ovladace mozu byt aj
> binarne, ale nech su bezproblemove, popr. priamo v kerneli, karta bez
> ventilatora s rel. malym Wattage narokom, 2xDVI.

Viz výše, vyhovují mi Matroxy. Bohužel jen hlavní monitor na DVI.
> 3.
> Odporucane/"zakazne" LCDcka?

Používám AOC LM928, naprosto bez chyby a připojení DVI nebo analog na
Matroxech není poznat.

Dalibor Kouřil