2*24" LCD - vas nazor?

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Čtvrtek Červen 14 13:45:42 CEST 2007

Dne středa 13 červen 2007 13:25 Petr "Qaxi" Klíma napsal(a):

> Ze bych si to poridil proti ztuhlosti krku ?
> Pokud programuji a soustredim se na problem, po par hodinach zjistim, ze
> krk ve strnule poloze dokonale strnul a nejde rozhybat ;-)

Spíše doporučuji upravit sezení - 'moderní' kancelářské křeslo jsem upravil
(se samo upravilo) do podoby královského trůnu odstraněním opěradla :-) -
musí se držet záda rovně, k tomu nohy rovně na podlaze a to je perfektní -
záda už nebolí. Jo, a nevytahovat hlavu dopředu - spíše bradu zatlačit do
krku. To opěradlo už jsem tam nepřidělal.

--
zdravím

Ing. Juraj Václavík
UJP PRAHA a.s.