Re: Vícevláknový Linux a podpora v aplikacích?

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Středa Červen 13 16:18:20 CEST 2007

On 6/13/07, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> Ze zvedavosti jsem se podival na test APACHE+LINUX. Odkaz vedl na
> http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=woodcrest&page=9
> kde jasne zvitezilo AMD.
> (Higher scores mean better performance)
>
> Nechcete nekdo zkontrolovat i ostatni odkazy ;-)?

Ooops, kernel panic.
Beriem, je to tak (ostatne som si presiel sam pred odoslanim :) Aj ked
je to "proti mne", som poteseny, ze to s AMD nie je az take zle.
BTW: Vobec nepoznam chipsety pre Opterony a ich ceny - ani Opteronov -
robim na "desktopoch". Cenove porovnanie 4GB + 2*2CPU + MoBo so SAS
AMD Opteron 275 (2.2 GHz) vs. Intel Xeon 5140 (2.33 GHz) by bodlo.
AMD Opteron 275 je tiez dualcore (esteze :)

Napriek vsetkemu (vdaka tomu) - AMD: chipsetove problemy, podpora
niekt. chipsetov pod Linuxom - otrasna / po dlhsom case = preferujem
intel.

Pokial chcem dat neserverove (aj serverove) AMD do "noname" 1U mam to
vyrazne tazsie ako u intelu (mozete mi poslat link sukromne al. do
konfery, ak mate "po ruke" dobrych lacnych dodavatelov na 1U HW -
intel aj a hlavne amd)

--
Jan Kunder