Vícevláknový Linux a podpora v aplikacích?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červen 13 15:57:36 CEST 2007

On Wed, Jun 13, 2007 at 03:40:16PM +0200, Jan Kunder wrote:
> Neratal som s tym, ze tak rychlo sa to zvrhne na flame AMD vs. Intel.
> Rad by som uviedol, ze som fandil aj fandim AMD (technologicky mali
> casto navrch - teplo, frekvencia, HyperTransport), ale uz rok sa v
> cenach (EU) 3K az 8000CZK nechyta AMD na Intel - pomer cena/vykon. Aj
> vdaka AMD a ich technologickej dominancii od K7 (Duron 700 to zvacsa
> nandal PIII/800, niekedy aj /1000 o Celeronoch nehovoriac), duplom K8
> do (real) 09/2006 tu mame Conroe a pod., pretoze od Intelu odchadzali
> aj najvernejsi, ako DELL. Ale dnes tu mame toto:
> [...]

Ze zvedavosti jsem se podival na test APACHE+LINUX. Odkaz vedl na
http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=woodcrest&page=9
kde jasne zvitezilo AMD.
(Higher scores mean better performance)

Nechcete nekdo zkontrolovat i ostatni odkazy ;-)?
-- Dalibor Straka