Jak stahnout ftp rekurzivne vcetne hidden souboru

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červen 13 21:29:12 CEST 2007

Ludek Bartek píše v St 13. 06. 2007 v 11:56 +0200:
> Tohle by melo zvladnout interaktivne ncftp a neinteraktivne ncftpget.

Bohužel jsem nezjistil jak.
Když jsem zadal
ncftpget -R ftp://installsrv/distribution/

vytvoří se pouze adresáře v první podúrovni

ncftpget -R ftp://installsrv/distribution/*
stáhne všechno rekurzivně, ale bez .souborů

V manu jsem nenašel nic, čím by se to dalo ovlivnit, hledám špatně, nebo
to opravdu nejde?

Pomocí ncftp se mi to vylistuje pouze pomocí
ls -a
ale nechce se mi psát skript, který to bude rekurzivně procházet, což by
asi šlo. Pořád doufám, že něco takového přeci již musí existovat, nebo
ne?

Pavel