Jak stahnout ftp rekurzivne vcetne hidden souboru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červen 13 21:59:02 CEST 2007

Ahoj,

On Wed, Jun 13, 2007 at 09:29:12PM +0200, Pavel Lisy wrote:

> [...]
Podle me je to chybka v nastaveni apache. Zkuste si prikaz
wget --mirror --level=1 http://dada.panelnet.cz/download/tecky
Proste to wget stahne. Zkuste si v apachi nastavit
	<Files .*>
		Order allow,deny
		Allow from all
	</Files>
ale pak bude videt i .htaccess a podobne nebezpecne soubory.

Kdyz je wget nevidi, neni to jeho chyba ;-).

-- Dalibor Straka