2*24" LCD - vas nazor?

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Červen 14 07:57:49 CEST 2007

On 6/13/07, Antonín Mička <antonin.micka na megasphera.cz> wrote:

> No, dělají se monitory 2in1 a 3in1, ale jsou drobítek dražší...

Mozete mi zaslat nejaky link/cennik/kontakt, kde v CR/SR sa daju
realne zohnat (s dostupnostou do 2 tyzdnov)?

O kolko su tie ceny vyssie? (Obaval by som sa nasobkov)

Je viacej vyrobcov, parametre? (link bude asi lepsi ;)

Daju sa "oddelit" = nevyzeraju otresne, ak sa pouzivaju samostatne?

--
Jan Kunder