2*24" LCD - vas nazor?

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Čtvrtek Červen 14 16:18:48 CEST 2007

Dne čtvrtek 14 červen 2007 07:57 Jan Kunder napsal(a):

> Mozete mi zaslat nejaky link/cennik/kontakt, kde v CR/SR sa daju
> realne zohnat (s dostupnostou do 2 tyzdnov)?
>
> O kolko su tie ceny vyssie? (Obaval by som sa nasobkov)
>
> Je viacej vyrobcov, parametre? (link bude asi lepsi ;)
>
> Daju sa "oddelit" = nevyzeraju otresne, ak sa pouzivaju samostatne?

no, ty co jsem viděl na webu se asi oficiálně nedovážejí, cenu přesně nevím,
ale šuškalo se, že to stojí asi tolik, jako srovnatelná konfigurace x+ další
jeden monitor, ale to je hodně odhadovaná cena.

A oddělit se to myslím nedá, ty dva monitory jsou snad i fakticky na jedné
placce, i když, trochu podivné... (u tripl modelu dvakrát zalomený), rozhodně
jsou v jedné skříni.

Jestli to půjde oddělit pilkou bych radši ani netipoval, je dost možný, že to
bude mít elektroniku pro všecny tři displeje na jednom tišťáku.

Jinak je to už asi off topic...

--
Antonín Mička