2*24" LCD - vas nazor?

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Čtvrtek Červen 14 08:45:33 CEST 2007

Urcite vyjde levneji 2x24", otazka o kolik. Specifikace monitoru vam to
uplne presne nereknou, 20" ma 75/55W (maximum/typicky), u 24" je napsano
110/57W (tech 57W mi prijde podezrele malo). Nemam zmereno v realnem
provozu - jas mam skoro na minimu, protoze jinak se pred tim neda dlouho
sedet, takze to bydou ty hodnoty mozna ponekud jine. Rekl bych, ze ta
spotreba bude celkem umerna obrazove plose.

Spotrebu tezko porovnavat, protoze 4x20" znamena mnohem vice plochy :-)

Tosuja