Vícevláknový Linux a podpora v aplikacích?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Červen 14 15:03:47 CEST 2007

> S tím souhlasím. Pokud jde o to, dostat co nejvyšší výkon bez ohledu na
> cenu, Intel jednoznače vede. V poměru cena/výkon si už nejsem tak jist.
> Dávat 2x tolik peněz a dostat za to jenom 10-20% výkonu na vrch mi nepřijde
> moc ekonomické.

Snad se nemýlím, ale pokus srovnám zhrnuba stejné procesory:
http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=695&model2=464&chart=175
tak na aplikaci winrar, což je asi typická věc, která nám žere stroj je rozdíl
ve výkonu 25 sekund ve prospěch intelu
(Intel Core Quad Q6600 : AMD Athlon 64 FX-62 = 2:04 a 2:29) a cena
12 301  	:  14 901
(pozor netaktované procesory!)
o jakém poměru cena výkon jste to tedy hovořil?

Ale nechci vás tady napadat, nejde ani o ty sekundy, ale spíše o stabilitu a
čipset, tam mně přijde i podle příspěvků zde, jednoprocesorový stroj se 4
jádry Quad jako výtečný (pokud splní sliby a 27. slevní), i proto, že AMD je
prostě nemá (4 jádra) a budou až na konci roku a to aby člověk pak začal
pokukovat po DDR3...bla...bla...

MK