Vmware ztracen v NATu.

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Čtvrtek Červen 14 15:12:32 CEST 2007

Kdyz jsem si se sitovanim hral, fungovalo mi to v modech "bridged" a
"nat", pricemz "host-only" nefunguje (jak jiz nazev napovida)....

V bridged modu se necekane vytvori jakysi bridge. Vysledek je ten, ze
virtualni sitovku nakonfigurujete na jinou IP ve stejnem subnetu, jako
mate hostitelsky pocitac. Zni to divne a podezrele, ale jede to.

Cistsi mi pripadala varianta "nat", kdy se vytvori privatni virtualni
subnet a na vasi realne sitovce se to NATuje.

Pouzivam NAT variantu. Stalo mne to jedno spusteni "vmware-config.pl",
vyber "NAT networking" a to bylo vse, jede to samo a dobre.

Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klíma
Mail: tosuja na tosuja.info