Vmware ztracen v NATu.

David Michal dmichal na altien.com
Čtvrtek Červen 14 15:26:36 CEST 2007

> Kdyz jsem si se sitovanim hral, fungovalo mi to v modech "bridged" a
> "nat", pricemz "host-only" nefunguje (jak jiz nazev napovida)....
No ono host-only, podle dokumentace, se chova jako virtulani switch.
Takze by to po nastaveni maskarady melo fungovat. Stejne jako funguje
pripojeni lokalni site na internet pres gateway.

> V bridged modu se necekane vytvori jakysi bridge. Vysledek je ten, ze
> virtualni sitovku nakonfigurujete na jinou IP ve stejnem subnetu, jako
> mate hostitelsky pocitac. Zni to divne a podezrele, ale jede to.
To prave udelat nemuzu protoze hostitelsky komp ma verejnou IP a mam
jenom jednu.

> Cistsi mi pripadala varianta "nat", kdy se vytvori privatni virtualni
> subnet a na vasi realne sitovce se to NATuje.
Tohle mi nefunguje take. A v podstate myslim ze neni rozdil jestli
necham natovat vmware nebo si nastavim nat sam pomoci iptables.

> Tosuja

David