OT: "=?iso-8859-2?b?ZG90YXpu7Ws=?=" k výzkumu o používání operačních systémů

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Čtvrtek Červen 21 05:03:24 CEST 2007

Dne Wednesday 20 June 2007 21:12:15 Petr Šobáň napsal(a):

> No a co s tím ?
>
> Jsem se tam koukal a čeština tam není tak mě můžou......

Zajímavé je to, že tento webový dotazník týkající se operačních systémů
používá jakési dll knihovny, samozřejmě s ničím jiným, než MSIE nejede (to
jsou ty nečeské hlášky) a kromě jiného to nejede ani na MSIE na Linuxu. Takže
výzkum operačních systémů (tržních podílů), ale jen pro Windows. Takto nějak
si představuji, jak udělat výzkum, že Linux nikdo nepoužívá...

--
zdravím

Ing. Juraj Václavík
UJP PRAHA a.s.