OT: "dotazník" k výzkumu o používání operačních systémů

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Červen 21 14:40:18 CEST 2007

Juraj Vaclavik napsal(a):

> Zajímavé je to, že tento webový dotazník týkající se operačních systémů
> používá jakési dll knihovny, samozřejmě s ničím jiným, než MSIE nejede (to
> jsou ty nečeské hlášky) a kromě jiného to nejede ani na MSIE na Linuxu. Takže
> výzkum operačních systémů (tržních podílů), ale jen pro Windows. Takto nějak
> si představuji, jak udělat výzkum, že Linux nikdo nepoužívá...

Aha takže tady je zakopanej pes je to výzkum který podporuje pouze
windows :-) - pěkný - děkuji za vysvětlení

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Počítače jsou nespolehlivé, lidé také. Avšak počítače jsou v tom mnohem
důkladnější.
		-- Murphy